Oops, an error
Loading. Please wait.

No Words Chords

ver2
ver2

Whole song

More versions @911Tabs.com
3,336 views 24 this week
no commentswrite comment
1 2 3 4 5
not so good
x 3
add to favorites launch autoscroll
font size
0
reset
transpose
0
reset
highlight chords
display chords
Autoscroll
+/-
esc
set tempo
stop
Contributor
WARNING: You are trying to view
                                    content from Ultimate-Guitar.com
                                    in an unauthorized application,
                                    which is prohibited.

                                    Please use an official Ultimate
                                    Guitar Tabs application for iPhone,
                                    iPad or Android to access legitimate
                                    chords, guitar, bass, and drum tabs
                                    from Ultimate-Guitar.com database.

                                    Type "ultimate guitar tabs" in Apple
                                    App Store's or Android Market's
                                    search to find the application.
This song is actually easy to tab. But here are the chords and I'm quite sure it is accurate.

Btw, it's actually you're choice if you're gonna do some plucking or simply strum the 
chords. Either way, it still depends on you.

Chords:
F#m |X442XX| or |244222|
D |000232| or |000230|
A |002220|
E |022100|

Verse 1:
                 F#m                                             D
I could talk all day long about the news, givin' you the current affairs or my views.
                   A                                              E
I could talk all night long about a song, givin' you the pointers on where you're goin' wrong.
                 F#m                                             D
I could talk all year long about the net, sendin' you the links I think you haven't seen yet.
                   A                                              E
I'd like to tell you things that I think you've never heard but there are no words.
                  F#m                                             D
I could talk all day long about dreams, sewing up your heart so you never see a seam.
                   A                                              E
I could talk all day about politics, all of the corruption, clean hands, dirty tricks


Pre-chorus:
              F#m                              D
But what can I say about something that blows me away without it soundin'
               A
like another cliché?
                                              E
From what I've seen and I've heard, when it comes to you, baby no, there are no,

Chorus?:
  F#m      D      A    E
There are no words.
  F#m      D      A    E
There are no words.
(Yeah I swear this much is true, there ain't no word in this world that describes you.)

Verse 2: (same chords as Verse 1)
I could talk all day long about life, after so many wars how we're all still alive.
I could speak all night long about the world, how it took me thirty years just to find 
one girl.
I could shoot shit for days all about guitars, a Gibson or a Fender, it depends on who 
you are.
But when I try to say somethin' that you never heard, there are no words.

I could burn your ear off all about space and why we have a moon, why the moon has a face.
If the earth is spinnin' why we all stay in place
Why we can't walk walk, it's gotta be a space race.

Pre-chorus:
But what can I say that’s gonna blow her mind away?
Gotta write a classic not a throwaway.
All I’ve seen, all I’ve heard, when it comes to you there are no, there are no,

Chorus?:
There are no words.
There are no words.
Yeah I swear this much is true, there ain't no word in this world to describe you.
Yeah I swear this much is true, there ain't no word in this world that describes you.

(Same as verse)
There are no words to describe or define what’s inside you, your feeling, your vibe
Believe me I’ve tried to break you down to a science
(I) See you in my mind and I open my mouth and it’s silence
I can articulate a Shakespeare poem
Even though know I didn’t know him I can see where he was goin’
And where he’s comin’ from I can even catch his flow and then I think of you
I don’t know where this metaphor is goin’
Cuz there ain’t no words you can understand, only lovers can
You can ask the professor and the madman
If they couldn’t find the words, no one can
All I’ve seen, all I heard
When it comes to you there’s just no, just no words

(Ending)
Yeah I swear this much is true, there ain't no word in this world that describes you
That describes you.
Yeah I swear this much is true, there ain't no word in this world that describes you.
There ain’t no
There ain’t no

- D from Manila, Philippines
comments
We did not receive enough feedback on this tab! Please rate:
1 2 3 4 5
I want to post or [tab]
guest
You may want to rate the tab now too:
select rating
Please do not post tabs as comments. Select "correction" instead!