Oops, an error
Loading. Please wait.

Merry Christmas Kiss My Ass Chords

version 2
version 2

Whole song

22,050 views 57 this week
no commentswrite comment
1 2 3 4 5
excellent!
x 22
add to favorites
launch autoscroll
font size
0
reset
transpose
0
reset
display chords
guitar tuner
Autoscroll
slow
fast
+/-
esc
set tempo
stop
Help us to improve Ultimate-Guitar.com Take our survey!
×
Author
Difficulty
novice
E  B

(Verse)
     E             G#m
They told me I was lucky
   C#m                  A
To have my chance with you
    E                  G#m
Now last year's summer romance
   C#m                  A
Is this year's winter blues
    E             G#m
I treated you so nicely
    C#m            A
To jewelry and champagne
         E              G#m
But you left me empty handed, yeah
    C#m             A    B
You left me feelin' plain

(Chorus)
E
Now I hope you're
A           G#m
Happy with yourself cuz
F#m
I'm not
B                     A
laughing. Don't you think it's
G#m
Kind of
C#m                      F#m B
Crappy what you did this holiday?
        E
When I gave you my heart
     A        G#m                       C#m  B
You ripped it apart like wrapping paper trash
      A
So I wrote you a song,
                                      F#m           B
Hope that you sing along and it goes Merry Christmas
       E
Kiss my ass.

(Verse)
     E              G#m
They say I'm losing my mind
   C#m                 A
I thought that for a while
    E            G#m
I tear down decorations they
  C#m               A
Remind me of your smile
    E             G#m
I hate that mistletoe it makes me
C#m                A
Think of our first kiss
    E                G#m
You bit my lip, you pulled me close
              C#m             A    B
And then you taught me how to quit

(Chorus)
E
Now I hope you're
A           G#m
Happy with yourself cuz
F#m
I'm not
B                     A
laughing. Don't you think it's
G#m
Kind of
C#m                      F#m B
Crappy what you did this holiday?
        E
When I gave you my heart
     A        G#m                       C#m  B
You ripped it apart like wrapping paper trash
      A
So I wrote you a song,
                                      F#m           B
Hope that you sing along and it goes Merry Christmas
       C#m
Kiss my ass.

(Bridge)
C#m                     C
So sick of calling, you won't telephone me
    C#m                    F#m
No f*** you girl, I'm going out.
   A                        B          C
I gave you my all, but our love hit a wall, now
C#m                    C
I'm jingle belling and everyone's yelling
      C#m                        F#m
We'll drink til the bars shut us down
A                                      B
Ain't that just what Christmas is all about?

(Chorus)
E
Now I hope you're
A           G#m
Happy with yourself cuz
F#m
I'm not
B                     A
laughing. Don't you think it's
G#m
So damn
C#m                      F#m B
Trashy what you did this holiday?
        E
When I gave you my heart
     A        G#m                       C#m  B
You ripped it apart like wrapping paper trash
      A
So I wrote you a song,
                                      F#m              B
Hope that you sing along and it goes Merry Christmas, bitch,
             E
Kiss my ass.
Suggest correction
comments
print report bad tab
guest
You may want to rate the tab now too:
select rating
Wanna post a correction for this tab? Suggest correction