Oops, an error
Loading. Please wait.

Not Everybody Likes Us Chords

12,541 views 3 this week
4 commentsread comments
1 2 3 4 5
x 6
add to favorites
launch autoscroll
font size
0
reset
transpose
0
reset
display chords
guitar tuner
Autoscroll
slow
fast
+/-
esc
set tempo
stop
Help us to improve Ultimate-Guitar.com Take our survey!
×
Author
NOT EVERYBODY LIKES US
Hank Williams III
A , D

(D)Well, hello there folks, how the hell are you doin'
It's good to be in your local bar (A)again.
So let's get loud, we'll get stoned an' get proud,
Have a damn good time until the show's at an' (D)end.
Sometimes I'm wired an' sometimes, I'm tired,
But I'm doin' the best that I (G)can.
So let's have a drink and a (D)glum with Hank,
An' may the (A)outlaws rise (D)again.

(D)Well I'm A son of A (G)son. (C) (G)
I've gotten shit for what I've said an' (D)done.
Well, I remember watchin' ol' (A)Waylon,
When he was shootin' his(D) shotgun.
It's a certain kinda (G)livin', (C) (G)
It's a certain kinda (D)style.
Not everybody (A)likes us,
But we we drive some folks (D)wild.

-Instrumental Break-

G C G    D   A   D x2


(D)Well I think I'd rather eat the barrel,
Of a double-barrel loaded shot(A)gun,
Than to hear that shit they call pop-country music,
On ninety-eight-point-(D)one.
Just so you know, so it's it's set in stone,
Kid Rock don't come from where I come (G)from:
Yeah, it's true, he's a Yank, he ain't (D)no son of Hank:
If you (A)thought so, god-damn, you're fucking (D)dumb. 

(D)So let's get real (G)loud: (C)(G)
Let's get stoned and (D)proud.
Pour me another shot of (A)whiskey,
An' this one's for the (D)south.
It's a certain kinda (G)livin', (C) (G)
It's a certain kinda (D)style.
Not everybody (A)likes us,
But we we drive some folks (D)wild.
Not everybody (A)likes us,
But we we drive some folks (D)wild.
Not everybody (A)likes us,
But we we drive some folks (D)wild.
Suggest correction
comments
print report bad tab
4 comments total. Showing first comments.
0 reply
Bair 2,206 May 25, 2010 12:11 PM

there all the right chords but u kinda wrote it oddly

0 reply
fintroller 30 May 25, 2010 08:10 PM

Yeah, it's my first attempt at this. I tried doing it with the chords above the lyrics, but it just wasn't coming out right when I posted it.

0 reply
Syncmaster10 96 Dec 31, 2011 11:12 AM

Yeah, and I think it's "let's have a drInk, and get DRUNK with Hank" lol and I also believe its "well I think I'd rather LEAVE the barrel or a double barrel loaded shotgun" lol but other then that, it sounds great, keep it up I gave five stars

guest
You may want to rate the tab now too:
select rating
Wanna post a correction for this tab? Suggest correction