Oops, an error
Loading. Please wait.

Champagne And Pools chords

4,066 views 54 this week
no commentswrite comment
1 2 3 4 5
x 5
add to favorites
×
Save as Personal and add changes to this tab that will be seen only by you. Learn more ›
×
You can save this tab as Personal to edit and correct it or add notes. All changes will be seen only by you. Learn more »
launch autoscroll
font size
0
reset
transpose
0
reset
simplify chords
display chords
guitar tuner
edit
Autoscroll
slow
fast
+/-
esc
set tempo
stop
Author
Difficulty
Strumming
There is no strumming pattern for this song yet. and get +5 IQ
=================================================================================
                      Champagne and Pools - Hoodie Allen
=================================================================================
They Like changing the extensions up every now and then for a giggle.



Chorus:
              Gmaj7                     Em/G
Champagne and pools, layin by the palm trees
                
What else do you want from me?
          Cmaj7                                                  Gmaj7
Is it the house that I live or the things that I can give am I a fool, yeah

For thinking I was different
                     Fmaj7
Apart from all these Soho House guys that take you out
                Cmaj7
I wonder if you feel a thing, if you feel a thing
            Gmaj7        Em/G
Besides the Xanax and highs
      Gmaj7                    Em/G
These tools that you hang out with
                 Emin7   Fmaj7
What else do you want me to give?
                               Cmaj7
I know it's not a promise, you got what you wanted
              Gmaj7
Champagne and pools



[Verse 1: Hoodie]
       Em/G                            Gmaj7
Hahaha why you always gotta be inconsistent?
              Em/G                         Emin7 Fmaj7
Why you never talk a lot but you always bitchin?

And when it comes to sex you never change position
    Cmaj7
I'm bored as shit, let's do something different

You can play with balls like you were from New England
Gmaj7                                             
  But I don't really think of what you think about
Em/G                                  
  And I don't even care what you do
Gmaj7 
  But when you text me real late like
               Em/G
"Hey yo what's up?"

I'm probly not talking to you
Emin7               Fmaj7
 Cause all you wanna know is where the blow is
                         Cmaj7
Who got tables, when you rolling, can I bring friends?

I don't think so
                                      Gmaj7
But how about one friend from San Francisco?

Okay, she can come
     Em/G
In a room full of Neo's I be the one
     Gmaj7
Girl let's get Rousey I beat it up
           Em/G
You need a fake ID to be in the club?
Emin7              Fmaj7
Uh, I think you put a spell on me

Ending up with you, that could be an L to me
    Cmaj7
You spend one hundred dollars on some damn shampoo

But it still smell like L'oreal to me



Chorus: (Different Chords)
              Gmaj7 Em/G  Gmaj7               Em/G
Champagne and pools,      layin by the palm trees
                 Emin7  Fmaj7   (Fmaj7sus4)
What else do you want from me? Oh
          Cmaj7
Is it the house that I live
                                     Gmaj7 Em/G
Or the things that I can give am I a fool, oh
    Gmaj7                Em/G
For thinking I was different
                 Esus4    Fmaj7
What else do you want me to give?
                               Cmaj7
I know it's not a promise, you got what you wanted
               Gmaj7
Champagne and pools

Etc.


[Verse 2: SuperDuperKyle]
Okay, aight we starting? Cool
Reportin live from planet basic
We talk a lot but we don't ever say shit
Sayin somethin that we truly feel
But that's just not in the the conversation
I'm semi-famous
Kinda ain't shit
Kinda sorta like almost made it
It's like I went from star in the making
To "Oh yeah him, yeah I hope he makes it"
When the hell did all that begin?
I wish I didn't have as many rapper friends
I wish I had way more actor friends
Least I couldn't tell they were acting then
I mean like damn can I get a tweet?
Hey hitboy can I get a beat?
I guess if you don't sell CD's
Your BFF's start MBD's
At least my shit went number three
I mean Fetty Wap, Drake, and Future too
Drake and fucking Future dude!
What the hell was I supposed to do?
But I know I got somethin inside
You can't get from these other guys
Real ass songs and lyrics
That you can't get from these other minds
Right?

[Blackbear]
Champagne and pools, layin by the palm trees
What else do you want from me?
Is it the house that I live or the things that I can give am I a fool
For thinking I was different
Apart from all these Soho House guys that take you out
I wonder if you feel a thing, if you feel a thing
Besides the Xanax and highs
These tools that you hang out with
What else would you like me to give?
I know it's not a promise, you got what you wanted
Champagne and pools

            
            
Suggest correction
Creating personal tab
Creating personal tab
You can edit any tab online and save it as your Personal.

You can edit, replace or remove any tab part or add personal notes – all changes will be seen only by you.

Personal tabs can be accessed anytime from any device, even offline.
Learn more »
comments
print report bad tab
guest
You may want to rate the tab now too:
select rating
Wanna post a correction for this tab? Suggest correction