Oops, an error
Loading. Please wait.

Its Everyday Bro chords

4,099 views 1,251 this week
12 commentsread comments
1 2 3 4 5
x 14
add to favorites
×
Save as Personal and add changes to this tab that will be seen only by you. Learn more ›
×
You can save this tab as Personal to edit and correct it or add notes. All changes will be seen only by you. Learn more »
launch autoscroll
font size
0
reset
transpose
0
reset
display chords
guitar tuner
edit
Autoscroll
slow
fast
+/-
esc
set tempo
stop
About this tab version
A simple tab of Its Everyday Bro. Was this info helpful? Yes No
Strumming
There is no strumming pattern for this song yet. and get +5 IQ
[Intro: Jake Paul]

Ebm
Y'all can't handle this
Ebm
Y'all don't know what's about to happen baby
Ebm
Team 10
Ebm
Los Angeles, Cali boy
Ebm
But I'm from Ohio though, white boy


[Verse 1: Jake Paul]

Ebm
It's everyday bro, with the Disney Channel flow
Ebm
5 mill on YouTube in 6 months, never done before
Ebm
We pass all the competition man, PewDiePie is next
Ebm
Man I'm poppin' all these checks, got a brand new Rolex
Ebm
And I met a Lambo too and I'm coming with the crew
Ebm
This is Team 10, bitch, who the hell are flippin' you?
Ebm
And you know I kick them out if they ain't with the crew
Ebm
Yeah, I'm talking about you, you beggin' for attention
Ebm
Talking shit on Twitter too but you still hit my phone last night
Ebm
It was 4:52 and I got the text to prove
Ebm
And all the recordings too, don't make me tell them the truth
Ebm
And I just drop some new merch and it's selling like a god, church
Ebm
Ohio is where I'm from, we chew 'em like it's gum
Ebm
We shooting with a gun, the tattoo just for fun
Ebm
I Usain Bolt and run, catch me at game one
Ebm
I cannot be outdone, Jake Paul is number one


[Chorus: Jake Paul]

Ebm
It's everyday bro
Ebm
It's everyday bro
Ebm
It's everyday bro
Ebm
I said it is everyday bro!


[Verse 2: Nick Crompton]

Ebm
You know it's Nick Crompton and my collar stay poppin'
Ebm
Yes, I can rap and no, I am not from Compton
Ebm
England is my city
Ebm
And if it weren't for Team 10, then the US would be shitty
Ebm
I'll pass it to Chance 'cause you know he stay litty


[Verse 3: Chance Sutton]

Ebm
Two months ago you didn't know my name
Ebm
And now you want my fame? Bitch I'm blowin' up
Ebm
I'm only going up, now I'm going off, I'm never fallin' off
Ebm
Like Mag, who? Digi who? Who are you?
Ebm
All these beefs I just ran through, hit a milli in a month
Ebm
Where were you? Hatin' on me back in West Fake
Ebm
Think you need to get your shit straight
Ebm
Jakey brought me to the top, now we're really poppin' on
Ebm
Number 1 and number 4, that's why these fans all out the door
Ebm
It's lonely at the top so we all going
Ebm
We left Ohio, now the trio is all rollin'
Ebm
It's Team 10, bitch
Ebm
We back again, always first, never last
Ebm
We the future, we'll see you in the past


[Chorus: Jake Paul]

Ebm
It's everyday bro
Ebm
It's everyday bro
Ebm
It's everyday bro
Ebm
I said it is everyday bro!


[Verse 4: Martinez Twins]
Ebm
Hold on, hold on, hold on
N.C
Can we switch the language?
Ebm
We 'bout to hit it
Ebm
Sí, lo único que quiero es dinero
Ebm
Trabajando en YouTube todo el día entero
Ebm
Viviendo en U.S.A, el sueño de cualquiera
Ebm
Enviando dólares a mi familia entera
Ebm
Tenemos una persona por encima
Ebm
Se llama Donald Trump y está en la cima
Ebm
Desde aquí te cantamos - can I get my VISA?
Ebm
Martinez Twins, representando España
Ebm
Desde la pobreza a la fama


[Chorus: Jake Paul]
Ebm
It's everyday bro
Ebm
It's everyday bro
Ebm
It's everyday bro
Ebm
I said it is everyday bro!


[Verse 5: Tessa Brooks]
Ebm
Yo, it's Tessa Brooks
Ebm
The competition shook
Ebm
These guys up on me
Ebm
I got 'em with the hook
Ebm
Lemme educate ya'
Ebm
And I ain't talking book
Ebm
Panera is your home?
Ebm
So, stop calling my phone
Ebm
I'm flyin' like a drone
Ebm
They buying like a loan
Ebm
Yeah, I smell good
Ebm
Is that your boy's cologne?


[Verse 6: Jake Paul]

Ebm
Is that your boy's cologne?
Ebm
Started balling'
Ebm
Quicken Loans
Ebm
Now I'm in my flippin' zone
Ebm
Yes, they all copy me
Ebm
But, that's some shitty clones
Ebm
They in all designer clothes
Ebm
And they ask me what I make
Ebm
I said is 10 with six zeros
Ebm
Always plug, merch link in bio
Ebm
And I will see you tomorrow 'cause
Ebm
It's everyday bro
Ebm
Peace
Suggest correction
Creating personal tab
Creating personal tab
You can edit any tab online and save it as your Personal.

You can edit, replace or remove any tab part or add personal notes – all changes will be seen only by you.

Personal tabs can be accessed anytime from any device, even offline.
Learn more »
comments
print report bad tab
12 comments total. Showing first comments.
+5 reply
adilynmonette 10 Jul 25, 2017 11:49 PM

i ummm ummm umm mno

+8 reply
adilynmonette 10 Jul 25, 2017 11:49 PM

didn't like this contribution

+24 reply
OggeVigge 10 Jul 30, 2017 04:10 AM

England is my city

guest
You may want to rate the tab now too:
select rating
Wanna post a correction for this tab? Suggest correction