Oops, an error
Loading. Please wait.

100 Proof ukulele

38 views 1 this week
no commentswrite comment
1 2 3 4 5
3 more votes to show rating
add to favorites
×
Save as Personal and add changes to this tab that will be seen only by you. Learn more ›
×
You can save this tab as Personal to edit and correct it or add notes. All changes will be seen only by you. Learn more »
launch autoscroll
font size
0
reset
transpose
0
reset
simplify chords
display chords
guitar tuner
edit
Autoscroll
slow
fast
+/-
esc
set tempo
stop
Strumming
There is no strumming pattern for this song yet. and get +5 IQ
Capo 1

(C-G-F) x2

(C) Ain't no (G) rain as cold as the (F) look she just gave him
(C) Everyone around (G) us knows a (A#) storm has just rolled (F) in
(C) I'll call for the (G) check now baby (F) you go get the car
(C) They'll stay here and (G) fight it out yeah they'll (A#) close down this (F) bar

(Am) We'll go home (F) and lay down (C) safe in the arms of (G) love
(Am) And we'll dance (F) all night long
On the (C) edge of can't get enough (G)
(Am) And we'll wake (F) up in the morning (C) like we always (G) do
(Fmaj7) Drunk (F) on the beautiful (Am) truth
(G) We got (F) love a 100 proof

(C-G-F)

(C) She's gonna (G) tell me that he can't (F) help but get messed up
(C) And he's gonna (G) hang on you and say this (A#) night's just getting (F) fun
(C) They'll order another (G) round now and (F) try to make us stay
(C) But you gotta know (G) when to say when it's (A#) time to walk (F) away

(Am) We'll go home (F) and lay down (C) safe in the arms of (G) love
(Am) And we'll dance (F) all night long
On the (C) edge of can't get enough (G)
(Am) And we'll wake (F) up in the morning (C) like we always (G) do
(Fmaj7) Drunk (F) on the beautiful (Am) truth

Yes (G) baby, I'm (F) addicted to your (G) touch
(Am) I'm still hung (G) over from the (F) last time
We made (G) love like this
Ain't (F) in no shot glass, (G) no bottle (Am) baby, (G) no

(Am) We'll go home (F) and lay down (C) safe in the arms of (G) love
(Am) And we'll dance (F) all night long
On the (C) edge of can't get enough (G)
(Am) And we'll wake (F) up in the morning (C) like we always (G) do
(Fmaj7) Drunk (F) on the beautiful (Am) truth
(G) So (F) drunk (G) on the beautiful (Am) truth
(G) Cause we got (F) love a 100 proof

(C-G-F) (C-G-A#-F)
Suggest correction
Creating personal tab
Creating personal tab
You can edit any tab online and save it as your Personal.

You can edit, replace or remove any tab part or add personal notes – all changes will be seen only by you.

Personal tabs can be accessed anytime from any device, even offline.
Learn more »
Give kudos to tab author, rate the tab!
1 2 3 4 5
comments
print report bad tab
guest
Wanna post a correction for this tab? Suggest correction