Oops, an error
Loading. Please wait.

Hamburger Steaks Holiday Inn chords

115 views 1 this week
no commentswrite comment
1 2 3 4 5
3 more votes to show rating
add to favorites
×
Save as Personal and add changes to this tab that will be seen only by you. Learn more ›
×
You can save this tab as Personal to edit and correct it or add notes. All changes will be seen only by you. Learn more »
launch autoscroll
font size
0
reset
transpose
0
reset
display chords
guitar tuner
edit
Autoscroll
slow
fast
+/-
esc
set tempo
stop
Author
Strumming
There is no strumming pattern for this song yet. and get +5 IQ
[Verse 1]
[Kid Rock]

          A               D
Hamburger steaks, Holiday Inns
                 E                 A
That's the kinda world that I live in
                                  D
Play a different town, Most every night
           E                  D
Love a new woman, write a new song,
          A
That's my life


[Chorus]

          A 
Cuz,That's my life, lord and I love it 
          D                                           A
Hey,That's my life, there ain't nothing else in the world above it
      A
I see people all alone
             D
Pickin their guitars and singing their songs
                   A                  E
But I tell them to forget it, cuz you can't fake it 
             D                    A
If you gonna make it,   You gotta live it


[Verse 2]
[Hank Williams Jr]

            A                    D
I gotta big bus, with a TV and a bar 
      E                                        A
And a room in the back, just for me and my ole guitar
                                           D
Gotta stop and fuel up, every five hundred miles
                      E
Give a picture to the waitress 
                D                 A
Eat a late breakfast,     Country style


[Chorus]
[Kid and Hank]
          A 
That's my life,hey Hank and I love it 
          D                                          A
That's my life there ain't nothing else in the world above it
      A
I see people all alone
             D                         
Pickin their guitars and singing their songs
                   A                  E
But I tell them to forget it, cuz you can't fake it 
             D               A
If you gonna make it,    You gotta live it


            
            
Suggest correction
Creating personal tab
Creating personal tab
You can edit any tab online and save it as your Personal.

You can edit, replace or remove any tab part or add personal notes – all changes will be seen only by you.

Personal tabs can be accessed anytime from any device, even offline.
Learn more »
Give kudos to tab author, rate the tab!
1 2 3 4 5
comments
print report bad tab
guest
You may want to rate the tab now too:
select rating
Wanna post a correction for this tab? Suggest correction