Oops, an error
Loading. Please wait.

Smile chords

version 1
version 1

Whole song

by McFly
23,482 views 9 this week
4 commentsread comments
1 2 3 4 5
x 12
add to favorites
×
Save as Personal and add changes to this tab that will be seen only by you. Learn more ›
×
You can save this tab as Personal to edit and correct it or add notes. All changes will be seen only by you. Learn more »
launch autoscroll
font size
0
reset
transpose
0
reset
simplify chords
display chords
guitar tuner
edit
Autoscroll
slow
fast
+/-
esc
set tempo
stop
Author
Strumming
There is no strumming pattern for this song yet. and get +5 IQ
Hello this is my second tab i thought 
i would do it cause i couldn,t see
that anyone els has done it yet
and it's a really good song it makes me
feel happy lol.  I know some of the chords
i worked out are probably wrong but at least
i tried lol.  Please could you rate my tab and 
please dont be to harsh lol.

VERSE1                   
                        G
You don't have to have money
  C                   G        
To make it in this world
                       C
You don't have to be skinny baby
                  G
If you wanna be my girl

CHORUS
                             Em
Oh you just gotta be happy
                      A     A7
But sometimes that's hard (sometimes that's hard)
A7 strum once down
To just remember to
C      C7    D
Smile smile smile
                         G
And that's a good enough start

VERSE 2
                      G
So if you ain't good looking
       C                  G
Don't you let it get you down
                             C
And if your love life ain't good then baby
                        G
There'll be more fish around

CHORUS
                          EM
Oh you just gotta stay happy
                  A    A7
So put away that frown

Just remember to
C      C7    D
Smile smile smile
                   G
To turn the world around

Just remember to
 G      G     C
Smile smile smile
 G       G    C
Smile smile smile
 G      G      C
Smile smile smile
                         F
Come on and show us your teeth
                        D
And what you got underneath

VERSE 3
                      G
Coz everyone's got troubles
           C              G
that's the way the story goes
                         C
You don't need to use hubble baby
                              G
To see what's underneath your nose

CHORUS
                          EM
Oh coz if your feeling happy
                            A
That's the place to let it show
   A7
So just remember to
C        C7      D
Smile, smile, smile
               G
So everybody knows

M8
G                 F
And it will make things so much better
C                   D
When your feeling low

CHORUS

Just remember to
G      G     C
Smile smile smile
G     G     C
Smile smile smile
G     G    C
Smile smile smile
                        F
Come on and show us your teeth
                      D
And what you got underneath

INSTRUMENTAL 

G C G C G C F D

G     G    C
Smile smile smile
G     G     C
Smile smile smile
G     G     C
Smile smile smile
                       F
Come on and show us your teeth
                     D
And what you got underneath

Just remember to
G      G     C
Smile smile smile
(Come on and you gotta)
G      G     C
smile smile smile
G       G    C
Smile smile smile
                          F
Come on and show us your teeth
                        D
And what you got underneath

OUTRO

C       C7     D
Smile, smile, smile
You gotta
C       C7     D
Smile, smile, smile
Just remember to
C       C7      D
Smile, smile, smile
                    G
To turn the world around

PLAY FAST
G D G C +2
SLOW DOWN
G D G C G D G

Yeah

Serena
xxxxxx

            
            
Suggest correction
Creating personal tab
Creating personal tab
You can edit any tab online and save it as your Personal.

You can edit, replace or remove any tab part or add personal notes – all changes will be seen only by you.

Personal tabs can be accessed anytime from any device, even offline.
Learn more »
comments
print report bad tab
4 comments total. Showing first comments.
0 reply
lééti 597 Aug 15, 2008 06:22 AM

most things are right! just a few things are wrong:
-all the G7's should be G
-Oh you just gotta be [C]happy -> this C should be Em, as all the first lines of the choruses
-there's no need for the C7's
-Come on and show us your [A]teeth -> all these A's should be F
-[G7]make things so much better -> this should be F
-INSTRUMENTAL [G C G C G C D G] is actually [G C G C G C F D]

if you correct this on the chords it should sound close to perfect :D

-1 reply
amy lou 10 Aug 28, 2008 11:35 AM

i found every correct appart from where it goes if you love life ain't good then baby it should be if you rlove life ain't cooking baby

good tab btw

0 reply
xx Serena xx 50 Aug 29, 2008 06:35 AM

ok i will go change it. And thanks!

serena
xxxxx

guest
You may want to rate the tab now too:
select rating
Wanna post a correction for this tab? Suggest correction