Oops, an error
Loading. Please wait.

Dont Walk Away ukulele

348 views 3 this week
no commentswrite comment
1 2 3 4 5
3 more votes to show rating
add to favorites
×
Save as Personal and add changes to this tab that will be seen only by you. Learn more ›
×
You can save this tab as Personal to edit and correct it or add notes. All changes will be seen only by you. Learn more »
launch autoscroll
font size
0
reset
transpose
0
reset
display chords
guitar tuner
edit
Autoscroll
slow
fast
+/-
esc
set tempo
stop
Strumming
There is no strumming pattern for this song yet. and get +5 IQ

I’m not completely sure on the bridge but everything else sounds pretty good.


Chords:
C – 032010
Am – 002210
F - 133211
G – 320001


**Capo 4**

Intro:
C Am F G

Verse 1:
C        Am
I’ve been running
F                  G
In circles all day long.
C       Am
I'm out of breath,
F              G
but I'm still going strong.


Pre-Chorus:
F                         G
I'm gonna get you, yeah, no matter what they say.
F                         G            
You think I'm losing, but I always get my way.


Chorus:
C           Am            F          G
Don't walk away when I'm talking to you.
C             Am           F       G
This ain't no time for your bad attitude.
C		Am	
Don't gimme, that face.
F                        G
When you know I'm really down for the chase.
          C
Cause my hearts already in it
         Am
And I'm never gonna quit it.
          F		     G
When you finally gonna get it.
            C
Don't walk away.

Intro:
C Am F G

Verse 2:
C        Am
You act, act like
F            G
That I don't have a clue.
C         Am
You think, you know it all,
F          G
but I'm so onto you.


Pre-Chorus:
F                                  G             
You think you've figured out just how to win this game.
F                                  G
I'm on your tracks, yeah, I know every move you make.


Chorus:
C           Am            F          G
Don't walk away when I'm talking to you.
C             Am           F       G
This ain't no time for your bad attitude.
C		Am	
Don't gimme, that face.
F                        G
When you know I'm really down for the chase.
          C
Cause my hearts already in it
         Am
And I'm never gonna quit it.
          F		     G
When you finally gonna get it.
            G
Don't walk away.


Bridge:
G	F
I won't give up just like that
C				     G
I'm gonna make you mine if it takes everything I have


Chorus:
C           Am            F          G
Don't walk away when I'm talking to you.
C             Am           F       G
This ain't no time for your bad attitude.
C		Am	
Don't gimme, that face.
F                        G
When you know I'm really down for the chase.
          C
Cause my hearts already in it
         Am
And I'm never gonna quit it.
          F		     G
When you finally gonna get it.
            C
Don't walk away.

Suggest correction
Creating personal tab
Creating personal tab
You can edit any tab online and save it as your Personal.

You can edit, replace or remove any tab part or add personal notes – all changes will be seen only by you.

Personal tabs can be accessed anytime from any device, even offline.
Learn more »
Give kudos to tab author, rate the tab!
1 2 3 4 5
comments
print report bad tab
guest
Wanna post a correction for this tab? Suggest correction