Oops, an error
Loading. Please wait.

Miss Independent ukulele

by Ne-Yo
3,326 views 60 this week
no commentswrite comment
1 2 3 4 5
x 4
add to favorites
×
Save as Personal and add changes to this tab that will be seen only by you. Learn more ›
×
You can save this tab as Personal to edit and correct it or add notes. All changes will be seen only by you. Learn more »
launch autoscroll
font size
0
reset
transpose
0
reset
display chords
guitar tuner
edit
Autoscroll
slow
fast
+/-
esc
set tempo
stop
Strumming
There is no strumming pattern for this song yet. and get +5 IQ
Ne-Yo- "Miss Independent"

Standard tuning, Capo on 1st

Intro- Em, Em, C, D

the entire song is just these four chords in progression. it's best to play the F as a 
chord instead of a regular chord. it's pretty easy to figure out but i'll show you the 
just to see the chord changes...

D           Em
She got her own thing
Em           C    D
That's why i love her
Em
Miss independent
Em
Won't you come
    C              D
And spend a little time
            Em
She got her own thing
Em           C    D
That's why i love her
Em
Miss independent
Em
Ooh
            C
The way you shine
D
Miss independent

thats it! have fun :]


Lyrics:

Ooh
It's something about
Just something about
The way she moved
I can't figure it out
There's something
About her
(About her)
Say ooh
There's something
About kinda women
That want you
But don't need you
Hey
I can't figure it out
There's something
About her
Cuz she walk like a boss
Talk like a boss
Manicured nalis
Just sent
The pedicure off
She's fly effortlessly
Cuz she move like a boss
Do what a boss
Do
She got me thinking
About getting involved
That's the kinda girl
I need

She got her own thing
That's why i love her
Miss independent
Won't you come
And spend a little time
She got her own thing
That's why i love her
Miss independent
Ooh
The way you shine
Miss independent

Hey, yeah, yeah
Yeah, yeah, yeah
Yeahhh, mmm
Ooh
There's something
About kinda woman
That can do
It for herself
I look at her
And it makes me proud
There's something
About her
There something
Ooh
So sexy
About the kinda women
That don't even
Need my help
She says she got it
She got it
No doubt
There's something
About her
Cuz she work
Like the boss
Play like the boss
Car and a crib
She about
To pay em both off
And her bills
Are paid on time
She made for a boss
Soley a boss
Anything less
She's telling em
To get lost
That's the girl
That on my mind

She got her own thing
That's why i love her
Miss independent
Won't you come
And spend
A little time
She got her own thing
That's why i love her
Miss independent
Ooh
The way you shine
Miss independent

Yeah, yeahhh

Her favourite thing
Is to say
Don't worry i got it
And everything she got
Best believe
She bought it
She gon steal my heart
Ain't no doubt about it
Girl
Your everything i need
Said your everything
I need

She got her own thing
That's why i love her
Miss independent
Wont you come
And spend a little time
She got her own thing
That's why i love her
Miss independent
Ooh the way you shine
Miss independent
That's why i love her
Suggest correction
Creating personal tab
Creating personal tab
You can edit any tab online and save it as your Personal.

You can edit, replace or remove any tab part or add personal notes – all changes will be seen only by you.

Personal tabs can be accessed anytime from any device, even offline.
Learn more »
comments
print report bad tab
guest
Wanna post a correction for this tab? Suggest correction