Oops, an error
Loading. Please wait.

Milk Cow Blues chords

502 views 21 this week
no commentswrite comment
1 2 3 4 5
x 3
add to favorites
×
Save as Personal and add changes to this tab that will be seen only by you. Learn more ›
×
You can save this tab as Personal to edit and correct it or add notes. All changes will be seen only by you. Learn more »
launch autoscroll
font size
0
reset
transpose
0
reset
simplify chords
display chords
guitar tuner
edit
Autoscroll
slow
fast
+/-
esc
set tempo
stop
Author
Difficulty
Strumming
There is no strumming pattern for this song yet. and get +5 IQ
        E
Well, I woke up this mornin',  looked out my door
        E
I can tell my milk cow, I can tell by the way she lows.
        A                                   E
If you see my milk cow, please, drive her on home;
               B7                    A                  E
'Cause I ain't had no milk and butter since my cow's been gone.
_______

        E                      E
Well, you gotta treat me right,  day by day
        E
Get out your little prayer book,   get down on your knees and pray
                      A                                       E
'Cause you're gonna to need me, You're gonna need my help someday.
             B7                 A                  E
Yeah, you're going to be sorry you treated me this way.
_______

     E
Sail on, sail on, sail on, little girl, sail on
     A                                     E
Sail on, sail on, sail on, little girl, sail on
        B7                            A                         E
You're gonna keep right on to sailin' till you lose your happy home
_______

 E
Well, good evenin', don't that sun look good goin' down.
 A                                                E
Well, good evenin', don't that sun look good goin' down.
 B7                                  A                          E
Don't that ol' army cot look lonesome when your lover ain't around.
_______

             E                          E
Now, I tried everythin', baby,             to get along with you.
     E                                        E 
Now I'm goin' tell you          what I'm gonna do.
    E                                 E
I'm gonna stop my cryin'          and leave you alone.
       E
And if you don't think I'm leavin', big momma
     E
Just count the days I'm gone
                        A                  A                    E
'cause you ain't gonna see     ain't gonna see my sweet face no more
          B7                         A                          E
Yeah, you gonna be wonderin', honey    where in this world I've gone

Levi

            
            
Suggest correction
Creating personal tab
Creating personal tab
You can edit any tab online and save it as your Personal.

You can edit, replace or remove any tab part or add personal notes – all changes will be seen only by you.

Personal tabs can be accessed anytime from any device, even offline.
Learn more »
Give kudos to tab author, rate the tab!
1 2 3 4 5
comments
print report bad tab
guest
You may want to rate the tab now too:
select rating
Wanna post a correction for this tab? Suggest correction