Oops, an error
Loading. Please wait.

Stand Out chords

2,401 views 51 this week
1 commentread comment
1 2 3 4 5
x 4
add to favorites
×
Save as Personal and add changes to this tab that will be seen only by you. Learn more ›
×
You can save this tab as Personal to edit and correct it or add notes. All changes will be seen only by you. Learn more »
launch autoscroll
font size
0
reset
transpose
0
reset
simplify chords
display chords
guitar tuner
edit
Autoscroll
slow
fast
+/-
esc
set tempo
stop
Author
Difficulty
intermediate
Strumming
There is no strumming pattern for this song yet. and get +5 IQ
Key: A minor/Chorus in F major

basically just play all these  (Am, D, E)  as power chords until the bridge/chorus



Am                           G           Am 
Open up your eyes, take a look at me 

Am                           G           Am 
Get the picture fixed in your memory 

Am
I'm driven by the rhythm like the beat of a heart 

    D              E           Am    
And I won't stop until I start 

Am
To stand out 
Am
To stand out 

Am                           G           Am 
Some people settle for the typical thing 
Am                           G           Am  
Livin' all their lives waiting in the wings
Am  
It ain't a question of "if", just a matter of time 
   D                  E            Am   
Before I move to the front of the line 
F     Bb                F
Want you watching every move that I make
F                        G            A
You gotta believe that I got what it takes 
Fsus4     F    C          Dm 
To stand out, above the crowd 
 Dm               Bb         
Even if I gotta shout out loud 
Fsus4          F       C           Dm
'Til mine is the only face you'll see 
 Bb     D#     Bb
Gonna stand out ... 
          F    Am
'Til ya notice me



Am                           G           Am 
If the sqeeky wheel's always gettin' the grease 
Am                           G           Am 
I'm totally devoted to disturbing the peace 
Am
And I'll do it all again, when I get done 
Am                           G           Am 
Until I become your number one 
Am                           G           Am 
No method to the madness, and no means of escape 
Am                           G           Am 
Gonna break every rule or bend them all outta shape 
Am
It ain't a question of "how", just a matter of when 
Am                           G           Am 
You get the message that I'm tryin' to send 

F                      C           F
I'm under a spell, I'm in over my head 
F                        G            A
And you know I'm going all of the way to the end 
Fsus4     F    C          Dm 
To stand out, above the crowd 
 Dm               Bb         
Even if I gotta shout out loud 
Fsus4     F       C           Dm
'Til mine is the only face you see 
      D#     Bb
Gonna stand out ... 
      F       Am
'Til ya notice me 


If I could make you stop and take a look at me 
                                    G       Am 
instead of just, walkin' by 
  Am
There's nothing that 

I wouldn't do if it was gettin' you to notice 
G     Am
I'm alive 


All I need is half a chance, 
 Bb
a second thought, a second glance 
             F                G 
To prove, I got whatever it takes!
                 A   
 It's a piece of cake! 

Fsus4    F     C          Dm 
To stand out, above the crowd 
 Dm               Bb         
Even if I gotta shout out loud 
Fsus4     F       C           Dm
'Til mine is the only face you see 
Bb     D#          F        C
Gonna, stand out, staaaand out 

Fsus4    F
Stand out!
   C     G
Yeah Yeah YEAHHH!
Fsus4    F
Stand out! 

Fsus4          F       C           Dm
'Til mine is the only face you'll see 
       D#    Bb
Gonna stand out 


'Til ya notice me

            
            
Suggest correction
Creating personal tab
Creating personal tab
You can edit any tab online and save it as your Personal.

You can edit, replace or remove any tab part or add personal notes – all changes will be seen only by you.

Personal tabs can be accessed anytime from any device, even offline.
Learn more »
comments
print report bad tab
1 comment total.
0 reply
stathisbig60 10 Mar 02, 2017 01:25 PM

plz correct the lyrics, its "And Once You're watching every move that i make" and not "Want you watching every move that I make"

guest
You may want to rate the tab now too:
select rating
Wanna post a correction for this tab? Suggest correction