Oops, an error
Loading. Please wait.

September ukulele

191 views 1 this week
no commentswrite comment
1 2 3 4 5
3 more votes to show rating
add to favorites
×
Save as Personal and add changes to this tab that will be seen only by you. Learn more ›
×
You can save this tab as Personal to edit and correct it or add notes. All changes will be seen only by you. Learn more »
launch autoscroll
font size
0
reset
transpose
0
reset
simplify chords
display chords
guitar tuner
edit
Autoscroll
slow
fast
+/-
esc
set tempo
stop
Strumming
There is no strumming pattern for this song yet. and get +5 IQ
September - Corb Lund - Cabin Fever
Capo 2


C
Stay with me through September, Summer didn’t last
               F                       C                             C
And there ain’t nobody in New York City, Could need you half as bad

Stay with me through September, The nights are gettin’ cold
Old man winter’s gonna be here soon, And the Cattle still ain’t sold

Stay with me through September, Yeah I know there ain’t much to do
And I guess I did my share of starving in the city, I was young once too

Am                                   F               Am                      F       
I can picture how you’re living, In a tiny fourth floor flat
             Am                       F                                C            C
There’s times that a thousand acres and the Rocky Mountains can’t compete with that

C       F      D7      C
Ooo, Ooo

Stay with me through September, I know the flight’s already booked
But I couldn’t let you go and leave it like this, Without giving it a second look

Stay with me through September, I know the pace is kinda slow
And there ain’t much glamour on the old back quarter, Babe, I guess I gotta let you go

I can picture how you’re living, In a tiny fourth floor flat
There’s times that a thousand acres and the Rocky Mountains can’t compete with that

Ooo, Ooo
Suggest correction
Creating personal tab
Creating personal tab
You can edit any tab online and save it as your Personal.

You can edit, replace or remove any tab part or add personal notes – all changes will be seen only by you.

Personal tabs can be accessed anytime from any device, even offline.
Learn more »
Give kudos to tab author, rate the tab!
1 2 3 4 5
comments
print report bad tab
guest
Wanna post a correction for this tab? Suggest correction