Oops, an error
Loading. Please wait.

Landlord Chords

version 1
version 1

Whole song

Interactive

628 views 1 this week
1 commentread comment
1 2 3 4 5
2 more votes to show rating
add to favorites
launch autoscroll
font size
0
reset
transpose
0
reset
simplify chords
display chords
guitar tuner
Autoscroll
slow
fast
+/-
esc
set tempo
stop
Help us to improve Ultimate-Guitar.com Take our survey!
×
Author
Difficulty
intermediate
Tabbed by: Belavista Man
On: 18/02/08
E-mail: anthonybentley@hotmail.co.uk

 Here's the chords to one of the Police's more punked-up songs, Landlord. I'm not 
sure about the B C C# D bit. I think it's more complicated than that, so I'll edit it as soon 
I'm sure. If not, then it must be right lol. Enjoy!

Intro: |  B / / / | B / C / |
       | C# / / / | D / / / |

       E5 all through the fast riff bit.

E7                                   F7 E7
I don't want to rent a house from you
E7                                   D#7 E7
I don't know how you can expect me to
E7                                    F7 E7
I ain't moving 'cause I know my rights
E7
Too many homeless on the streets at night

A7                                   A#7 A7
You own a street and a block of flats
A7                                      G#7 A7
You earn your living like the other rats
A7                                  A#7 A7
You've no morality, what do you care
A7
You deal in poverty, you buy despair

E(VII)                    A5     D5
 I ain't moving 'till the baliff comes
E(VII)                     A5     D5
I've got no weapons, gonna get me some
E(VII)                    A5     D5
 I ain't moving 'till the baliff comes
E(VII)                     A5     D5 B C 
D
I've got no weapons, gonna get me so-ome

You go and call yourself a business man
You're just a parasite on Pyllosan
You're just a middle class middle aged shit
You sold your granny for a three-penny bit

You own a street and a block of flats
You earn your living like the other rats
You've no morality, what do you care
You deal in poverty, you buy despair

I ain't moving 'till the baliff comes
I've got no weapons, gonna get me some
I ain't moving 'till the baliff comes
I've got no weapons, gonna get me some

I ain't moving 'till the baliff comes
I've got no weapons, gonna get me some
I ain't moving 'till the baliff comes
I've got no weapons, gonna get me some

You go and call yourself a business man
You're just a parasite on Pyllosan
You're just a middle class middle aged shit
You sold your granny for a three-penny bit

You own a street and a block of flats
You earn your living like the other rats
You've no morality, what do you care
You deal in poverty, you buy despair

I ain't moving 'till the baliff comes
I've got no weapons, gonna get me some
I ain't moving 'till the baliff comes
I've got no weapons, gonna get me some

I ain't moving 'till the baliff comes
I've got no weapons, gonna get me some
I ain't moving 'till the baliff comes
I've got no weapons, gonna get me some

I ain't moving 'till the baliff comes
I've got no weapons, gonna get me some
I ain't moving 'till the baliff comes
I've got no weapons, gonna get me some

B      C      C#  D
 Oh no! You a landlord
B C      C#  D
   You a landlord
B C      C#  D
   You a landlord
E(Hold)                  E
Oh, you're my landlord!

You get the idea. Have fun.
Suggest correction
Give kudos to tab author, rate the tab!
1 2 3 4 5
comments
print report bad tab
1 comment total.
0 reply
Greg Harper 3,922 Feb 22, 2008 01:27 PM

Again - spot on. Hate this song though. LOL. Change that Bb7 to A#7 - E is a sharp key.

guest
You may want to rate the tab now too:
select rating
Wanna post a correction for this tab? Suggest correction