Oops, an error
Loading. Please wait.

Hey Ho ukulele

by Hinder
266 views 1 this week
no commentswrite comment
1 2 3 4 5
2 more votes to show rating
add to favorites
×
Save as Personal and add changes to this tab that will be seen only by you. Learn more ›
×
You can save this tab as Personal to edit and correct it or add notes. All changes will be seen only by you. Learn more »
launch autoscroll
font size
0
reset
transpose
0
reset
display chords
guitar tuner
edit
Autoscroll
slow
fast
+/-
esc
set tempo
stop
Difficulty
Strumming
There is no strumming pattern for this song yet. and get +5 IQ
SONG: Hey Ho
ARTIST: Hinder
ALBUM: All American Nightmare (2010)

Noticed there wasn't a tab of this amazing song on here so I grabbed my acoustic 
and figured out the basic chords. This should be 100% right.

Tuning: E Standard

Intro: Em G D A

Em                          G
I've never been so happy to see a girl leave
          D                          A
Take your filthy little hands off my dirty ripped jeans
Em                       G
You told me you hated my GNR shirt
        D                   A
Shoulda known then, this is never gonna work
Em                            G
But like what you like, don't matter to me
     D                            A
Just leave the jack and take your hennessy
          Em              G
Take your Kanye out of my player please
    D             A
Led Zepplin 45 is stayin' with me

[Chorus]
Em  G
Hey ho
D                          A
Ain't nothin' little 'bout rock n roll
Em  G
Hey ho
D                     A
Rap it up and hip-hop down the road
Em   G
Hell no
D                  A
Don't turn down my radio
            C
If you're a dirty little rocker
                        D
Baby come on and let it show
                Em
And scream "Hey ho"

You never liked any damn song I wrote
You spent my money and you smoked my smoke
Pumpin' lame-ass beats in your foreign car
It ain't real music without guitar
I like Jimmy Hendrix, baby don't you know
I like gettin' high, not ridin' low

[Chorus]
        A       
You can wait me in line, at the club, if you wanna
G
Shake your ass all night, but I'm gonna
F
Find a rocker chick that'll bang to Nirvana
E       N.C.
Yo, ho! You gotta go!
N.C.
You ain't nothin' but a...

[Chorus]

Never been so happy to see a girl leave
Take your Little Wayne outta my player please
Shoulda never let you smoke my smoke
I like gettin' high, not ridin' low

If you're a dirty little rocker
Baby come on and let it show
And scream "Hey, ho!"

            
            
Suggest correction
Creating personal tab
Creating personal tab
You can edit any tab online and save it as your Personal.

You can edit, replace or remove any tab part or add personal notes – all changes will be seen only by you.

Personal tabs can be accessed anytime from any device, even offline.
Learn more »
Give kudos to tab author, rate the tab!
1 2 3 4 5
comments
print report bad tab
guest
Wanna post a correction for this tab? Suggest correction