Oops, an error
Loading. Please wait.

Invincible chords

version 1
version 1

Whole song

7,493 views 1 this week
1 commentread comment
1 2 3 4 5
x 4
add to favorites
×
Save as Personal and add changes to this tab that will be seen only by you. Learn more ›
×
You can save this tab as Personal to edit and correct it or add notes. All changes will be seen only by you. Learn more »
launch autoscroll
font size
0
reset
transpose
0
reset
simplify chords
display chords
guitar tuner
edit
Autoscroll
slow
fast
+/-
esc
set tempo
stop
Strumming
There is no strumming pattern for this song yet. and get +5 IQ
OK, So Im a piano player, not a guitarist and I figured these out on the piano so sorry 
they're wrong 4 u guys!!!!! btw, I LOVE JESSE MCCARTNEY!!!! lol. ok here goes...

Invicible - Jesse McCartney

Intro:B Bsus4
B                       Bsus4
 I said dont do it babe, said it ain't worth it babe
B                       Bsus4
 But you did it anyway, 4 or 5 drinks and u were on your way

verse:
B          Bsus4
 september 1st 2003
Abm          E
 It took the life right outta me
B             Bsus4
 Hung up the phone grab the keys to the door
Abm Em
     Broken
B              Bsus4
 I tried to believe that it wasnt true
Abm          E
 but in my heart I always knew
B             Bsus4
 Beling the life of the party would
Abm            Em
catch up to you


F#              Abm
 ur family was waiting and crying for 3 damn hours

Chorus:
B      Bsus4           Abm             E
 I said dont do it babe, said it ain't worth it babe
B               Bsus4   Abm                      E
 But you did it anyway, 4 or 5 drinks and u were on your way
F#                       Gm
Everything's cool on the straight away
        Abm                  F3      E    Em
But you took that turn doing 85 on a 35, why babe?

Verse 2 lyrics:
B              Bsus4
 Everytime I'm home I pass that road
Abm          E
 Driving alone and the street feels cold
B             Bsus4
 Seeing your face yeah Its haunting me
Abm Em
     mmmmm
B              Bsus4
 My mind goes crazy trying to figure out
Abm               E
 Just where u'd be 4 years from now
B                  Bsus4             Abm           Em
 and what you were thinking when the lights came down?

F#              Abm
The doctors where trying to save you for 3 damn hours

Chorus:
B      Bsus4           Abm             E
 I said dont do it babe, said it ain't worth it babe
B               Bsus4   Abm                      E
 But you did it anyway, 4 or 5 drinks and u were on your way
F#                       Gm
Everything's cool on the straight away
        Abm                  F3      E    Em
But you took that turn doing 85 on a 35, why babe?


Bridge: (not 100% sure about this bit, but yeah....)
Abm                           F#
   Whoever said that life was fair
                        Abm
When you live without a care
                    F#
When your invincible   When you invincible
Abm                         F#
   When your invicible, who thinks about
Em
Leaving when your living?

Chorus:
B      Bsus4           Abm             E
 I said dont do it babe, said it ain't worth it babe
B               Bsus4   Abm                      E
 But you did it anyway, 4 or 5 drinks and u were on your way
F#                       Gm
Everything's cool on the straight away
        Abm                  F3      E    Em
But you took that turn doing 85 on a 35, why babe?


B      Bsus4           Abm             E
 I said dont do it babe, said it ain't worth it babe
B               Bsus4   Abm                      E
 But you did it anyway, 4 or 5 drinks and u were on your way

            
            
Suggest correction
Creating personal tab
Creating personal tab
You can edit any tab online and save it as your Personal.

You can edit, replace or remove any tab part or add personal notes – all changes will be seen only by you.

Personal tabs can be accessed anytime from any device, even offline.
Learn more »
comments
print report bad tab
1 comment total.
0 reply
xmauidreamsx33 10 Oct 13, 2009 08:36 PM

I think this sounds dead on! Nice job! :)

guest
Wanna post a correction for this tab? Suggest correction