Oops, an error
Loading. Please wait.

The Gunslinger ukulele

98 views 1 this week
no commentswrite comment
1 2 3 4 5
3 more votes to show rating
add to favorites
×
Save as Personal and add changes to this tab that will be seen only by you. Learn more ›
×
You can save this tab as Personal to edit and correct it or add notes. All changes will be seen only by you. Learn more »
launch autoscroll
font size
0
reset
transpose
0
reset
simplify chords
display chords
guitar tuner
edit
Autoscroll
slow
fast
+/-
esc
set tempo
stop
Difficulty
Strumming
There is no strumming pattern for this song yet. and get +5 IQ
I know that my interpretation of these lyrics are not 100%, but I can't find a site that 
has it 100%, either.

I think I am pretty close with this

Intro:
C    Fmaj7   C    Fmaj7

C
I Stepped off of the train in this town
    Fmaj7
May look kinda strange kinda rough all around
C
You don't know what I've been through
                   Fmaj7
but you better not stare better watch your mouth boy
           C                                            Fmaj7
Don't be a fool no need to be scared but you need to be aware
                                             C
You think you own this town, ha, I don't care
                                                  Fmaj7
The [unknown] they bare I'm just looking for some brothers in arms
                                 G
and the woman with the long dark hair


                 F            C
Don't call me an outlaw
         G                        Am
I'm a mother fuckin' gunslinger
  G                F                 C
You wanna run your mouth all day long
                     G                        Am              G
You better keep your eye on my mother fuckin' trigger finger
       F         C          G          Am    G
Do you feel me punk? Do you feel me punk?
       F         C          G          Am    G
Do you feel me punk? Do you feel me punk?

C    Fmaj7    C    Fmaj7

C                                              Fmaj7
Some people think they know me, think they can predict me
                                      C
Think they gotta dis me when I'm not around
                                            Fmaj7
And when I come darkening the door they get weak in the knees
                                 C
and crumble like a castle to the ground

Cause they know I ain't taking no shit
        Fmaj7                                        C
I got a woman who left me white with a heart of cold stone
                                              Fmaj7
When they see the black in my eyes they see a man
                                              G
so deep in the red that it chills them to the bone


                 F            C
Don't call me an outlaw
         G                        Am
I'm a mother fuckin' gunslinger
  G                F                 C
You wanna run your mouth all day long
                     G                        Am              G
You better keep your eye on my mother fuckin' trigger finger
       F         C          G          Am    G
Do you feel me punk? Do you feel me punk?
       F         C          G          Am    G
Do you feel me punk? Do you feel me punk?


       F           G       Am
I'm as cold as the day is long
        F            G        Am
and I'm lost in this lonesome song
        F         G    Am
And you best just move along
             G
I like to be alone


                 F            C
Don't call me an outlaw
         G                        Am
I'm a mother fuckin' gunslinger
  G                F                 C
You wanna run your mouth all day long
                     G                        Am              G
You better keep your eye on my mother fuckin' trigger finger
       F         C          G          Am    G
Do you feel me punk? Do you feel me punk?
       F         C          G          Am    G
Do you feel me punk? Do you feel me punk?

            
            
Suggest correction
Creating personal tab
Creating personal tab
You can edit any tab online and save it as your Personal.

You can edit, replace or remove any tab part or add personal notes – all changes will be seen only by you.

Personal tabs can be accessed anytime from any device, even offline.
Learn more »
Give kudos to tab author, rate the tab!
1 2 3 4 5
comments
print report bad tab
guest
Wanna post a correction for this tab? Suggest correction