Oops, an error
Loading. Please wait.

Funtime chords

1,597 views 1 this week
no commentswrite comment
1 2 3 4 5
2 more votes to show rating
add to favorites
×
Save as Personal and add changes to this tab that will be seen only by you. Learn more ›
×
You can save this tab as Personal to edit and correct it or add notes. All changes will be seen only by you. Learn more »
launch autoscroll
font size
0
reset
transpose
0
reset
simplify chords
display chords
guitar tuner
edit
Autoscroll
slow
fast
+/-
esc
set tempo
stop
Difficulty
intermediate
Strumming
There is no strumming pattern for this song yet. and get +5 IQ
Funtime by Danny Barnes

NOT ACTUALLY A YONDER SONG, IT'S BY THEIR FRIEND DANNY BARNES FROM COLORADO BUT THEY 
IT AT ALLGOOD '07...ENJOY

D			           F	    C        D
well the hammer goes down and the gun goes boom i'm alone again
D			    F 	        C	     A7
short time gone from this little bitty room and i'm back again
D	               F
everybody knows i was born a slave
      C                         G
there ain't no master like the things you crave
D	                        F	 C           D
you gotta have a soul to have a soul to save and be born again

well my bell done cracked and i know that it's never gonna ring again
my throat's so dry and the note's so high i'll never sing again
close my eyes and the blood just pounds
little black circle goes round and around
around and around and around and around and around again

D	          F		  C                              G
short time here, long time gone, gotta find a star you can wish upon
D			       F      C     	D
wish that you'll live to see another dawn, and wish again

D				          A7
hey mama it's a funtime, all alone in my mind
D
yeah baby it's a funtime

my love done gone, world gone wrong
gnawing on my brain like a dog on a bone
it's brown like tobacco the train on track says funtime

well i got me a girl and a thing full of liquor and another girl
flipped my brain and lost my train just thinkin about the world
see me crying with my blue jeans on
you're gnawing on my brain like a dog on a bone
brown like tobacco the train on track says funtime

well i lost my palace but i found my nerve with a potion
and a girl who'd wiggle a thing in the middle of a motion
i found that girl with the golden hair
underneath a plumber in his old corvair
no i never let her up to get a breath of air i'm on the road again

short time here, long time gone, gotta find a star you can wish upon
and wish that you'll live to see another dawn, and wish again

hey mama it's a funtime, all alone in my mind
yeah baby it's a funtime

luck done gone, world gone wrong
you're gnawing on my brain like a dog on a bone
brown like tobacco the train on the track says funtime

well my love done gone, world gone wrong
gnawing on my brain like a dog on a bone
brown like tobacco, the train on the track says funtime

it's a funtime, all alone in my mind
yeah baby it's a funtime

my love done gone, world gone wrong
gnawing on my brain like a dog on a bone
brown like tobacco the train on the track says funtime

            
            
Suggest correction
Creating personal tab
Creating personal tab
You can edit any tab online and save it as your Personal.

You can edit, replace or remove any tab part or add personal notes – all changes will be seen only by you.

Personal tabs can be accessed anytime from any device, even offline.
Learn more »
Give kudos to tab author, rate the tab!
1 2 3 4 5
comments
print report bad tab
guest
Wanna post a correction for this tab? Suggest correction