Oops, an error
Loading. Please wait.

Burn ukulele

by Usher
1,518 views 3 this week
no commentswrite comment
1 2 3 4 5
2 more votes to show rating
add to favorites
×
Save as Personal and add changes to this tab that will be seen only by you. Learn more ›
×
You can save this tab as Personal to edit and correct it or add notes. All changes will be seen only by you. Learn more »
launch autoscroll
font size
0
reset
transpose
0
reset
simplify chords
display chords
guitar tuner
edit
Autoscroll
slow
fast
+/-
esc
set tempo
stop
Strumming
There is no strumming pattern for this song yet. and get +5 IQ
Transcribed by Joel Vincent, so_solid_joel69@hotmail.com

Capo 1
Standard Tuning

Im not going to garauntee this is 100% right but it sounds right and the other tabs seem 
off, unless i was jst playing them wrong?  Btw, in terms of timing the Fmaj7 is one n a 
beats n the G is half a beat.  Cheers for checkin this out :).

Verse 1]
C
It's gonna burn for me to say this
	Am7
But it's comin' from my heart
		Fmaj7
It's been a long time coming
                         G
But we done been fell apart
	C
I really want to work this out
		Am7
But I don't think you're gonna change
Fmaj7
I do but you don't
			       G
Think it's best we go our separate ways
C		Am7
Tell me why I should stay in this relationship
Fmaj7                           G
When I'm hurting baby? I ain't happy baby
C			Am7
Plus there's so many other things I gotta deal with
Fmaj7	                   G
I think that you should let it burn

[Chorus] - Same chord progression for the rest of the song

When the feeling ain't the same and your body. Don't want to
But you know got to let it go 'cause the party ain't jumpin' like it used to
Even though this might bruise you
Let it burnLet it burn
Gotta let it burn
Deep down you know it's best for yourself but you
Hate the thought of her being with someone else
But you know that it's over
We know that it's through
Let it burn
Let it burn
Gotta let it burn

            
            
Suggest correction
Creating personal tab
Creating personal tab
You can edit any tab online and save it as your Personal.

You can edit, replace or remove any tab part or add personal notes – all changes will be seen only by you.

Personal tabs can be accessed anytime from any device, even offline.
Learn more »
Give kudos to tab author, rate the tab!
1 2 3 4 5
comments
print report bad tab
guest
Wanna post a correction for this tab? Suggest correction